مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-28پزشكي

 ضرورت شکستن تابوی فرهنگی گفتگو در مورد ناباروری مردان


بنیان گذار کلینیک دیجیتال باروری اسپو به  ضرورت شکستن تابوی فرهنگی گفتگو در مورد ناباروری مردان تاکید کرد.

- حسین واثقی بنیان­گذار کلینیک دیجیتال باروری اسپو و مدیر اجرایی وبینارهای هفته سلامت مردان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت سلامت مردان در یک بحران جدی قرار دارد، گفت: نگرانی های بهداشتی مردان در حال حاضر از تمرکز سنتی بر آندرولوژی به یک رویکرد جامع تر تبدیل شده است که شامل تجربیات زندگی جسمی، عاطفی، اجتماعی و معنوی و نیازهای بهداشتی مردان در طول عمر آنها است.

وی افزود: برای پرداختن به این موضوعات باید شکاف بهداشتی مردان مطابق با بهبود برنامه های خودمراقبتی کاهش یابد و به همان اندازه که به سلامت مادران و کودکان توجه می شود، بدون کاهش تلاش برای زنان و کودکان، باید مردان نیز مورد توجه قرار گیرند.

بنیان گذار کلینیک دیجیتال باروری اسپو عوامل اجتماعی را نیز در ایجاد بحران­ های سلامت مردان دخیل دانست و افزود: عواملی مانند تابوهای اجتماعی و شرم و حیا در مردان نسبت به گفتگو در مورد مشکلات خود باعث شده تا شاهد افزایش در آمار بیماران مرد باشیم.

واثقی با اشاره به فعالیت شرکت دانش بنیان اسپو که در زمینه سلامت باروری مردان است، گفت: اسپو اولین پلتفرم دیجیتال سلامت باروری می باشد که با هدف کم کردن هزینه ­های تحلیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ضرورت شکستن تابوی فرهنگی گفتگو در مورد ناباروری مردان

 ضرورت شکستن تابوی فرهنگی گفتگو در مورد ناباروری مردان